Sunday, January 9, 2011

T E N E T L A J U

Sekarang ini gua ada kat dalam cc komputer depan dewan makan bidara.Depan dewan makan itu ada koperasi.Dalam koperasi itu ada jual macam-macam jenis barang.Dari shampoo basuh badan sama ketiak sampailah ke shampoo untuk rambut keras boleh bertukar jadi lembut macam dalam iklan tv.Hari itu gua ada masuk dalam itu koperasi.Gua lari dari bangunan fakulti gua yang jarak dia dekat dua puluh dua kilometer untuk sampai ke koperasi.Gua steady walaupun masa itu baju gua memang dah lencun bau badan sedap-sedap rasa.


Gua tanya pak cik koperasi itu."nak topup maxis lima satu"..
"sini tak ada jual topup la dik" pak cik itu jawab selamba.


Kat situ la masalah yang paling ketara yang membuatkan hubungan gua x berapa gam dengan sistem penjualan dalam uitm sri iskandar ini.Sebenarnya gua nak bagitau atas koperasi gampang itu ade cc tempat gua lepak sekarang.Gua juga cuma nak bagitahu.Tenet dalam cc ini memang laju x patut.Air kencing gua memang terang-terang kalah!

No comments:

Post a Comment