Thursday, May 12, 2011

O T A K L E T A K K A T L U T U T

Menyampah gua tengok muka kau tunjuk bagus depan kutu-kutu lain.


Kau itu kawan gua,kutu yang kau nak tunjuk bagus sangat itu kawan kau,kutu-kutu yang berkawan dengan kau itu kawan gua pulak dan kawan gua itu pulak kawan kau.


Fuck circle of freind relationship.


Bila gua nak lepak dengan kawan gua.Mesti ajak kau sebab kau itu kawan gua sama kutu lain.Bila kutu lain lepak dengan gua mesti ajak kau jugak sebab kau itu kawan gua sama kutu lain.Tapi bila kau dah buat perangai macam bagus sangat dengan gua depan kutu-kutu lain.Nak jadi abang kawasan la kononnya dengan memalukan orang lain.Gua naik menyampah dan meluat.Gua bukan jenis yang cepat melatah kalau dalam bab bergurau.Sampaikan gua dilabel 'slow' oleh kutu-kutu lain.


Sebab apa?Sebab gua selalunya akan merelakan gurauan kawan-kawan gua ke atas diri gua.Shit man! gua bukan seperti kutu di luar sana yang perlukan rasa hormat bila dapat memalukan kawan sendiri depan kawan-kawan yang lain.Gelak tawa mereka dapat memuaskan hati sendiri.FUCK OFF! Jadi bila gua dah 'sound' tegak balik lepas apa yang kau dah buat dan malukan gua depan kawan-kawan gua.Itu maknanya kau dah melampau.Ada batasnya.Suka hati lah gua nak mengekspresi sesuatu yang gua rasa dengan cara apa sekalipun.Bukan gua kacau periuk nasi mak bapak kau sampai kau sibuk sangat beriya-iya nak menjadikan apa yang gua buat sebagai bahan ketawa.Fucking,dick-sucking,fucking asshole!!!Motherfucker je yang buat macam itu kat gua.


Kadang-kadang jujur untuk gua katakan.Gua malu dengan perangai kawan-kawan gua yang sepatutnya dah boleh jadi seorang pemimpin untuk kelurga masih perlukan sedikit kalsium dan susu segar dari badan mak sendiri untuk terus membesar dan matang.Bagi membezakan mereka dengan bayi.


Fuck! holy fuck! terribly..


Sebagai contoh (contoh yang benar-benar contoh) dia sombong dengan kau.Jadi hak dia nak sombong pun.Tak payahlah nak jadi bodoh sangat sebab dia sombong sangat kau sibuk nak kutuk dia.Kalau dia cakap muka kau macam tempe ke,ludah kat dahi kau ke,rambut kau busuk macam sial ke,logik lah kau nak benci atau kutuk dia kan.


Bergurau.Mungkin dengan gurauan boleh menyebabkan pertumpahan darah.Walau kadang-kadang benda itu kita anggap remeh.Tapi fikir lah dulu sebelum berkata.Tak payahlah gua nak brainwash kau masa itu juga.Kau pun dah tua bangka boleh fikir baik dan buruk.Hidup ini jangan nak lalala sangat.Ah fuck !!!.Kenapa pulak gua nak kena explain benda yang tak payah gua nak explain.Cilaka!


LOL..


Actually apa yang gua luahkan ini just untuk mengingatkan antara satu sama lain.Termasuk diri gua juga yang kadang memang berada di tahap luar normal.Tapi mungkin belum sampai tahap untuk gua bersepakat ramai-ramai untuk memalukan kawan sendiri.Hal peribadi.Kalau gua tahu perangai kau yang sememangnya bodoh ini! Mungkin selepas ini keterbukaan minda gua sama kau yang agak gam sebelum ini akan gua fikir untuk kali kedua.Kalau ada yang marah atau terasa sebab gua mencarut pun apa gua boleh buat kan.Fuck you (menaikkan jari tengah).Macam kata abang cobain "I'd rather be hated for who i am,than loved for who i am not".


What ever !


Semua orang ada gaya dan cara untuk menonjolkan kehebatan diri sendiri.Maksud gua, setiap orang ada hak untuk mengekspresikan daya tarikan bagi kita mendapat perhatian dari orang sekeliling termasuk kawan-kawan kita.Tapi cara kita berekspresi itu hendaklah relevan juga kan.Tak perlulah sampai menjejaskan kehormatan dan perasaan orang lain.Faham ke tak? Bodoh!


Apa kata kamu pula?

3 comments:

  1. kawan mcm spender..busuk2 pun dia jugak tolong kaber..

    klw xtahan..kencing je.

    ReplyDelete
  2. sebab gua x nk kencing..gua menulis dengan kadar rendah hati..utk kongsi ceriteria spender2 gua dgn spender2 lain..kalo gua kencing..spender tu gua dh buang n ganti baru .

    ReplyDelete
  3. nice entry. good point + kelakar. HAHAA! npe stop blogging ?

    ReplyDelete