Sunday, November 15, 2009

B A T M A N

aku dah x tau nak cakap camner lagi..nak cuba camner lagi...
dah puas macam-macam cara aku buat bagi aku le tido awal....
tup...tup..
sedar-sedar dah kul 5 pagi..baru la perasaan nak tido tu muncul dalam jiwa....
maybe aku dah kena penyakit insomnia!!
agaknye la...wtf!! sakit tul ati bile tengok orang lain tido awal...macam nak simbah dengan air jer biar terbangun dari tido..tp takut kena hambat plak...bahahaha~
kata orang susah nak tido ni sebab terlalu banyak sangat pikir..stress!!memang pun..macam-macam perkara yang berselirat dalam otak aku ni yang cuber aku leraikan dari jadik makin selirat..makin pikir makin x le tdo...tp kalau bole tido tu la yang dapat ilangkan tu semua..nak tak nak terpaksa tiap-tiap malam ngadap pc buruk ni jer...myspace,blog,facebook...macam tak de benda lain jer nk buat..kalau pc ni le ckp...dia dah sound aku awal-awal "eh mat!!lu dah le barambus dari ngadap muka aku je..nek meluat muntah ijau aku tengok muka ko tiap-tiap malam sampai pagi...penat asyik nak melayan ko je"...adezzzzz........

K O N K L___U S I
maybe kena letak sowang awek cun n hot kat katil aku tu kot..
bru aku le tido awal....bahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comments: