Thursday, December 2, 2010

S C E N E N Y A M U K

Sekarang ini gua tengah berjuang habis-habisan dengan sekumpulan nyamuk yang tak dengar kata! Asap surya gua pun masih tak cukup untuk scene pertempuan sekarang ini.


Ini semua adik gua punya pasal.Gua dah cakap kasi tutup semua tingkap sama pintu maghrib tadi.Tapi degil dia memang tak patut. Dah mengalahkan tahap dewa degil. Budak-budak sekarang ini patutnya kena bagi into sikit dengan ilmu nyamuk sama maghrib.


Buat waktu ini saja,gua kira-kira ada dalam lima ratus dua puluh tiga ekor nyamuk gua dah karate.Apa cerita yang riban-riban lagi memekak kat telinga sama gigit kaki gua.Scene ubat nyamuk keluar asap sama elektrik dah lama gua tinggalkan.Elak gua buat unggun api scene dalam rumah ini kang !

ni nyamuk ke memerang ?

No comments:

Post a Comment