Monday, November 22, 2010

C A P M O H O R

Saya penyimpan dan pemegang mohor-mohor besar dengan ini mengisytiharkan bahawa mulai tarikh 27 Disember 2010 Mohd hafizarif bin Md Safuan akan dilucutkan jawatan sebagai pengarah perseKUTUan melepak sedunia berkuatkuasa serta merta.


Beliau juga akan dihantar ke dalam gua di perak untuk bertapa selama tiga tahun bagi mempertingkatkan ilmu tauhid,tasawuf,ibadat,akhlak,hisab,fikah dan tidak lupa juga ilmu membuat dan mereka bangunan yang 'true' tak patut.Segala binatang peliharaannya terutamanya harimau serbia dan beruang kutubnya akan diambil alih oleh adik beliau yang kecil sekali bersama dengan kucing baru lepas buntingnya.Di harap semuanya berjalan dengan lancar tanpa sebarang pertumpahan darah.


****


Lepas ini jangan panggil gua kutu lagi.Sebab apa?sebab gua dah undurkan diri atau dalam bahasa kutunya dipecat dari itu perseKUTUan.Gua tengah pening kepala nak cari pengganti gua yang betul-betul 'true'.


pak cik ni call gua semalam.Dia ckp die terpaksa buat sume ni.
Dia sedih sgt terpaksa pecat gua.Gua ckp gua x kisah.dh sampai msa gua berundur~

2 comments:

  1. sob..sob..alahai..sunyi la ibu tanpe penanam anggur d'rumah..cmne la ibu nak swo g kedai..hantar adeq g skolah tu semua..hehe.. >_<
    All da best bro!Luv u lotzzzzz!

    ReplyDelete
  2. ibu pun makin rindu nk langkah bdan owg terbongkang atas lantai tiap2 ari..isk2!! sob..sob!!

    ReplyDelete